feel free to leave comment


Thursday 26 April 2012

latihan industri

tamat sudah semester 3. ready untuk praktikal pulak. tak expect langsung boleh dapat dekat genting highland.
punya la memohon dekat kl. bukan rezeki maybe. tu la. sape suruh kau merungut kate teringin pergi genting. kan dah dapat sane. hehe. takpela. pengalaman. tp, berjauhan lagi dgn femeli. ayokk! nasib dah biasa. err.. jauhnya genting dgn perak. raya mcm mana? mcm tak dapat cuti je. huu.

genting ke kl 2 jam. genting ke ipoh bape jam? alaa.... mencik betol. aishh. redha. dah la cuti semester kali nie sebulan je. tak puas! sobs. menyesal ke ambik infotrade? err... kadang rase menyesal kadang tak. rezeki. terima dgn hati terbuka. nasib ma bg pegi sane. nasib nazmi bg semangat. nasib kwn2 saya ada dgn saya. hihi. okay. risau dgn hotel. kerja mcm mane ye? department mane mahu start dulu? kitchen kah,food n beverage kah, housekeeping kah or front office kah. saya nak food n beverage!! please. hehe

padahal semua kene merasa. tak tahu hidup dkt genting highlands mcm mana. risau tak bole go on. tp, insyaAllah cuba sesuaikan. org lain rileks je. apelaa kau sufie. hehe. kan? believe on yourself. kau kan kuat!
hadoih! cepat2 la settle. takdela risau. amboih! tak start lagi pun. ahha. merapu betul aku nie.

okaylah. saja merapu kejap. nak tidur. mengantuk. esok perjalanan jauh lagi. go back to ipoh for 1 month!


#gudnyte manusia tersayang saya

No comments:

Post a Comment