feel free to leave comment


Saturday 15 October 2011

minggu penoh pengalaman ^_^

woott woot ... lame da ta update any entry baru kat blog nih . adush ! bizi siket la lately . dah nak final ler katekan . kui3 . huh ! sembang pasal final terase nak demam la pulak . plak tuh td baru sowng membe kelas aku si aiman post jadual exam kat DHK2B punye group .. mati2 aku ingatkan 4 subjek jek final nih . alih2 , 5 subjek . payah pulak tuh . eastern n western cookery dgn theory of food sgt merunsingkan kepale hotak aku . (ayat ta bole blah kan ) kih3 . tape2 . start study byk2 mulai arineh . (poyo lagih) .. hehe

huh ! minggu nih mcm2 yg jadik . tp , alhamdulilah dpt selesaikan dgn baek . hope pasnih tade jadik pape yg mengtensenkan lagih . kih3 . ape tah merapu . eh eh , aku na cerite nih . beberape hari lepas kami adelah buat asgnment pasal bed making utk subjek housekeeping . mmg seronok n enjoy sbb dkt 5,6 kali kene repeat rakam bed making punye proses . hehhee . mane tak nye . kejap sala wat la , kejap tergelak sbb si rafiq wat lawak laa . hahhaha . tp .. hasilnye memuaskan . "customer always right" .. sempat laa kami take pic jap . hee . klik3!

 gambar formal yg ta jadik sebab si rafiq wat gaye romeo . kih3

 okie .. formal pice done ! hehe

 aksi comel .. roy paling comel tetibe . haha

haha . ta paam sebenarnye pic nih . sabo jela 2 org tuh . hik3


haa . semart dakk gambaq kami ? semua in black . kui3 . time wat bed making nih laa baru aku tao mcm mane n berape banyak kain yg diperlukan utk settlekan katil utk customer hotel . penat woo . tp nih la pengalaman kan ? hehehhe . merapu lagih .

wargghh .. byk nye test n kuiz minggu nie . penat betol . tape , markah . final sudah menghampiri . do ur best sufie . fokus . hihi . kitchen ! oh . kasot kitchen aku kene curik . sadis betol la . ade ke patot pi curik kasot aku cemane na pi kelas kitchen ? naseb bek ade mek . terhutang budi gan ko kwn . kasik pinjam kasot ko kat aku . hihi . huh ! kejam betol pencurik tuh . laen kali curik la selipar je ke .nih pi curik kasot kitchen . ape dye ingat kasot tuh murah . erk , sbb mahal la dye curik kan ? hehe . okie , kitchen semalam sgt2 penat plus2 . bayangkanlah , dari kul 7.30 kami start sampai kul 5 baru lek . dasat ta dasat . tp , byk yg aku blaja . especially roti canai . huh ! dari tepong tuh diuli sampai la kene tebar roti canai kene goreng n then kene wat hidangan buffet . terbaek ! yg paling best mase nak tebar roti canai tuh . fail ! hahha . susah rupenye wat roti canai . separuh jek markah aku dpt . hesh . memang enjoy . dpt lak mkn2 gan kwn2 kelas . suda lame ta lepak sesame n mkn sesame . cewah ! ayt . bole pulak time kami wat roti canai tuh ade lawatan dak2 skula lak . mmg sume muke wat terer jek tebar roti canai . bhahhahaha . lawak2 . nih na nunjuk bukti kami belajar wat roti canai . kih3 . poyo lak

 first action . pyka larh . kui3

 nih hidangan buffet yg kami kene siapkan 

 sume jeles aku dpt take pic dgn miss izan . hehe

 ta sabo na mkn kan ? hehe . nieya , ika , mieda n zaty

 hambek kao . sakan mkn . lapo la tuh

 penebar roti canai yg terkenal kat DHK2B . kih3

 farahpoyoss memulakan tebaran nye . hihi

 untunglah dpt take pic gan miss dayah kan . hehe

ayu tukang cuci pinggan mangkuk . hee
 penguli tepong roti canai , roy

uli jgn ta uli nana . haha

aduihh . penat aku upload pic2 nih . kepade sesape yg aku letak gamab dorang nih jgn mrh k . kenangan sume nih . hesh . pasnih pening pikirkan mini project kitchen pulok . terok3 . tape . bersusah payah dulu bersenang lenang kemudian . ayat aku .. dasat . hehehe . ayu kate aku byk mengelamun n byk main skang .. yeke ? alaa . hati tgh bahagia . mang mcm tuh . kuikuikui . ayat lagih . adush . gilo . huik ... sampai sini dulu la eh . tengs kpd kengkawan yg mengfollowkan diri di blog ta seberape aku nih . syg korang lebih laa . hehe . 
salam semua . boiboi ! ^_^

No comments:

Post a Comment