feel free to leave comment


Monday 7 November 2011

rindu setengah mati ..

aku
ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat
hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu


 ku hanya memiliki kamu



aku rindu
setengah mati kepadamu
sungguh kuingin kau tahu
aku rindu
setengah mati



meski
telah lama kita
tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu


aku rindu
setengah mati kepadamu
sungguh kuingin kau tahu
 aku rindu
setengah mati
aku rindu


huih .. sedih tersangat raye haji kali nie .. ta dpt balek rumah ipoh . haa , hambek nih
 upload pic ma bebanyak . rindu ma sesangat ! isk3
 maaf ma , ta dpt balek cuti nie . na nanges betol dpt kol ma 3 ari berturut2 .
ma , kak tih sayang ma !!
 thanks sbb byk berkorban utk kak tih , abe ijan , kak ngah , ery n adik ..
org tao .. susah utk ma pegang tanggungjawab as mak n ayh lepas arwah ayh takde .
 herm . ma , ibu terbaek buat kak tih ..
 ma , doakan kak tih dpt buat yg terbaik utk exam final eh ..
ta saba sgt na balek , na pelok cium ma mcm slalu
 na tlg ma masak , berbual psl masalah kak tih .. hehe
 wargghhh ! rindu sungguh nih ....
I LOVE U WAN SU
fullstop ..
 

No comments:

Post a Comment