feel free to leave comment


Friday 2 December 2011

muncul balek ....

woot wooottt ..... atotototo , lame aku menghilang kan . actually aku tade feeling na update blog sebenanye sbb nye aku mls . kui3 . for sure n definitely im already kat ipoh now . seminggu jek lagih cuti ak tinggal . wah ! nih yg agak ketidakpuasan hati siket laa .. ade ke patot poli aku bg cuti until 12/12 nih je . poli laen ..nah hambek kao sampai 27/12 beb ... sakan ler kome cuti . ape kan daye .. naseb badan . terime dgn rela hati . memule memberontak jugak aku sbb kene balek awl . jenuh aku ikhtiar tanak balek awl punye pasal . tp hari nih aku teros rase nak balek jb cepat2 .. sbb aku stress . haha . ta memasal . alaa ,biase la tuh .. ade turun naek nye kan . herm , ipoh ta byk berubah , cume aku yg slalu rase nak brubah tp ta mampu . hah . merepek lagi . so far aku byk habeskan mase dgn femeli . kwn2 bizi siket laa . paling bes dpt tgk ombak rindu dgn cikgu2 aku mase skula menengah dulu . thanks cikgu zai belanje saye . seriously , watak izah buad aku menitiskan air mate keramat . sorg yg baek , ikhlas dlm bercinta , redha dgn stiap dugaan yg blaku dlm diri dye , sanggup kongsi kasih sayang , penyabar . wah ! ta mampu aku nak jadi mcm tuh . shes definitely awsome woman . hidop nie mmg byk dugaan . in my life sendirik pong . kejap aku rase mcm na hancorkan hidop sendirik ... tp tak larh aku buad sbb that is not the right way kan . hah , merepek lagih . hermm ... blog nih mmg byk dgr cite merapu aku kan . sape suh ko tarik aku ntok minat ko . haha . ta memasal . heh , gelak kao ta ikhlas langsong .. baek jgn gelak . kih3 . ape tah lagi na cite . next time la ye pulak . tetibe hilang mood . salam 1 malaysia . sengal!

No comments:

Post a Comment