feel free to leave comment


Monday 2 January 2012

segamat!

30 december 2011 .. abes jek kelas terus aku bertolak ke segamat. ke rumah ayu. sebabnye ade hal penting yang aku kene uruskan. kitorang sampai dalam pukul 12 mlm . then tunggu ayah ayu dtg amek . then ayah ayu bawak pergi minum kedai jap . lege tekak dpt minum air panas. ngeh3. sampai umah ayu terus tido. kroih3. esoknye bangun. ayu da mention awl2 lagi . kat umah dye tuh air sejuk pagi2 . then terus aku masuk mandi . ttrrtt . ketar . tapi best sgt . terase kelegaan yg amat sgt . kikiki . dpt mkn rambutan, duku, manggis n durian. wah! seriously. terubat rindu aku kat kg atok. tambah2 bile mak ayu masakkan sayur rebung masak lemak, ikan pari bakar dgn air asam, tumis pisang. huh! semua nye feveret aku. selera betol aku mkn . lame dah ta mkn sedap2 camtuh . hehe . pastuh , akk ayu bawak kitorang jenjalan kat area banda segamat . hamek kao . aku jumpe gak selendang pashmina warne kunin . warghh . best betol . then aku beli brooch owl 2. hehe . suke lak aku tgk bende alah kecik2 tuh . oke . tanak membazir . niat nak beli long skirt blue polka dot dipendamkan. huu . then taun baru lak kitorang tak sambot pon . duduk kat umah ayu then layan kat tb jek la . haha . terpakse pendamkan hasrat nak sambot new year satu rumah . maaf guys . kene dahulukan yg penting . a lot of thanks to hidayu , housemateku .. sbb sanggup susah payah settlekan masalah aku nih . terhutang budi sgt dgn kau kwn . love u damn muchee . malu nak gtao dpn2 . haha . erm .. ahd ptg tuh kitorang terus bertolak balek ke jaybee balek . huu . best sgt dpt spend time dkt umah ayu . sgt2 best . thanks kwn . oke la . cite byk2 bg aku sebak kang . hahaha . ape tah . oke done

No comments:

Post a Comment