feel free to leave comment


Monday 1 July 2013

Dating second time year 2013


Assalamualaikum w.b.t

petang yang senggang tanpa ada kelas yang menganggu. haha. seronok rasa. Almaklumla. kelas cost control and nutrition tamat pukul 2.30 tadi lagi. jadi ada la masa terluang untuk si blog yang sepi tanpa celoteh ni. Jadi petang ni bermulalah celoteh tentang sandaran hati pujaan hati si penulis blog ni. Saya memang suka menaip pasal encik apple merangkap khairulnazmi. kalau ada yang tak berkenan melihatnya tu silalah tekan 'close button' terus ye. I love what i've write. cewahh...... AHHA!


6 bulan seterusnya baru dapat jumpa encik apple. biasa. aku belajar dia kerja. normal thing. but, contact jangan miss. percayakan masing masing. itu resepi utama kekal bahagia. wah! ayat. hehe. Rindu tak terluah bila tengok dia senyum menyambut kedatangan si penulis blog ni. Banyak sangat benda saya bercerita. Sebab saya rindu. terlalu rindu.


Seronok dapat makan dekat kedai kelantan padang jawa tu. seronok juga tengok khairulnazmi makan nasi dengan budu. hehe. thank sayang! its okay tak dapat pergi tengok bola kat bukit jalil. As long as we spend time together jalan jalan kl sampai sesat. sorry. sebab saya kita sesat. tapi saya terharu. awak tak marah saya pun. You're the one man in a million. Yes, you are.


Rasa lega sangat baju lengan panjang yang saya belikan sesuai dengan awak. Lega juga awak suka sangat baju tu. It really suite you sayang. Sepatutnya bagi time birthday awak. tapi tak dapat nak jumpa time birthday. sorry. bg awal sangat. hope you don't mind dear.


thank juga awak sebab nak temankan saya jumpa kawan kawan lama kat genting highland. As i say, You're the one man in a million. hehe. Sayang Mohammed Khairul Nazmi. Sabarnya awak tunggu saya naik bas nak balik johor kat TBS. Saya tahu awak mengantuk, penat tapi awak tak pernah merungut. thank sayang. Awak yang terakhir buat saya okay. InshaAllah.

Loading......




sesampai di indoor game genting highland terus beli chatime sambil tengok show.



khusyuknya sayang saya ni tengok omputih muka ala nunez buat show. hehe



suka ambil gambar curi curi encik apple ni. hehe



haa. kan dah tersengih kerang busuk. khairulnazmi punya kreatif. AHHA



Khairulnazmi dah kurus sikit. makan banyak banyak ye dear. 



Sufidatulasni dah gemuk sikit. kurangkan makan ye. AHHA



the only picture berdua yang menjadi. hehe. sayang sangat.



lavender farm 


strawberry farm. malunya dia nak kene snap. baju tu sesuai dengan awak.
hehe. pandai kan saya pilih. 



khairulnazmi snap curi. pelahap gayanya. AHHA.



snap curi gambar awak juga. thank teman saya makan sate seri malaysia genting ni.



and, a lot of thanks untuk novel ni. suka sangat. 



hope
you'll be my last
my fiancee
my husband
my children's father
hahahahaha.
aminn
my pray everyday.







No comments:

Post a Comment