feel free to leave comment


Thursday 8 March 2012

annoying!

okay.. sangat annoying. first time aku mula menaip about orang yang really annoying dimata aku.
pelik. aku tak pernah kacau hidup dia. so why susah-susah want to bother my life? blog aku suka hati aku la. facebook aku suka hati aku la. twitter aku suka hati aku la. ape hak dia untuk komen macam2 pasal aku? pernah pulak aku menulis mengata dia? tak kan.. so jangan budget awak la segala kebaikan. aku suka menaip,aku suka mengarang dan aku suka menulis. salahkah? untuk siapa aku mengarang pun awak nak kecoh? yes. im know..manusia mmg banyak ragam. kita tak mampu puaskan hati semua orang. but, tak ke pelik bila kita tak ganggu orang orang pulak susah2 hati ganggu life kita? erghhh... im not mad. just feel dissapointed. tak suka ckp depan2. kan senang. hak aku dia buat mcm hak dia.. thats what? please la be matured. awk da matang kan? hoho. penat la nak melayan such people yang suka menganggu ketenteraman org nie. seriously, aku tak pernah kacau hidup dia. sikit pun tak. but then, sesenang hati dia melakar macam2 mengambarkan betapa bencinya dia pada aku. hey! awak dgn saya sama je. so, cuba la memahami sikit. jangan hipokrit baik sangat. segala galanya nak kecoh ke? pernah awak nampak saya kecoh tak puas ati dgn awak kat blog saye? nope kan? this is my first entry about you!  becasue i think you had gone too far. so, please laa. berhentila membenci. n, 1 more thing. dont worry i forgive you kawan seislam. =)

No comments:

Post a Comment